هلال احمر اردبیل با کاروان سلامت به یاری مردم کرمان می‌رود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از مشارکت این جمعیت در طرح نذر آب ۴ در شهرستان فهرج استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به وقوع خشکسالی در استان کرمان و با توجه به وظایف جمعیت هلال احمر در خصوص کمک به همنوعان در هر گوشه از این کشور این طرح از ۹ تا ۱۳ شهریور ماه در بخش نگین شهرستان فهرج استان کرمان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه هدف از انجام طرح نذرآب ۴، تأمین آب پایدار با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیرین است، افزود: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این طرح به عنوان استان معین ۲ در استان متاثر از خشکسالی کرمان به ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، معیشتی، حمایتی و تامین آب شرب سالم خواهند پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این طرح پزشکان داوطلب عمومی، متخصص، دندانپزشک، زنان، کودکان و ... جمعیت هلال احمر استان اردبیل را همراهی خواهند کرد، افزود: خدمات بهداشتی و درمانی در کنار سایر خدمات معیشتی و حمایتی به مردم محروم شهرستان فهرج ارائه خواهد شد.

ضربی ادامه داد: این طرح با همکاری جمعیت هلال احمر استان گیلان به عنوان استان معین یک همزمان در استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.