در چهارمحال و بختیاری؛

تحویل واحد‌های مسکونی به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در استان تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۱۵ واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در استان افتتاح می‌شود.

او افزود: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان‌های خانمیرزا، لردگان، بن و سامان به خانواده‌های مددجویان کمیته امداد تحویل داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: بسته‌های حمایتی احداث مسکن به مددجویان ارائه شد و علاوه‌بر دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کمک‌های بلاعوض نیز دریافت می‌کنند.

او تصریح کرد: همچنین در هفته دولت، مراحل احداث دو واحد مسکونی در شهرستان اردل با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز آغاز می‌شود.

محمدی گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

او ادامه داد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.