رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

مرحله پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مرحله پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای واکسیناسیون سریع تر و بهبود وضعیت درمان در کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سفر به استان همدان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان همدان ادای احترام کرد و پس از بازدید از مراکز واکسیناسیون در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: بر اساس توصیه‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در حال پیاده سازی است که با همت بسیجیان، مشارکت دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای کاهش مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا به زودی اجرایی می‌شود.

سردار سلیمانی افزود: طرح شهید سلیمانی با محوریت خانه محور و محله محور و متناسب با زیست بوم‌ها مناطق اجرا می‌شود و ساخت بیمارستان در مرکز استان و درمانگاه‌های تخصصی در شهرستان‌ها پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی امام جمعه همدان هم کمبود دارو به ویژه دارو‌های غیر مرتبط با کرونا از مشکلات موجود در استان دانست و گفت: کمبود تخت‌های بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی به خصوص در پیک‌های بیماری از دیگر مشکلات بخش درمان استان است.

استاندار همدان هم گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از عادی انگاری‌ها ارتباط مستقیم با میزان مرگ و میر و کاهش بستری‌ها دارد.
شاهرخی با اشاره به وفاق و همدلی استان در مقابله با بیماری کرونا افزود: با وجود اینکه در قله پیک پنجم کرونا قرار داریم خوشبختانه با رعایت شیوه نامه‌ها و تلاش‌های کادر درمان، مسئولین و مردم حتی به شیب پیک چهارم نرسیده ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان هم گفت: در روز‌های آغازین شیوع کرونا با تشکیل تیم‌های شناسایی، مراقبتی، حمایتی و نظارتی ۱۳ هزار بسیجی ساماندهی و آموزش دیدند.

سردار مجیدی افزود: در همین مدت نیز با مشارکت ستاد‌های مردمی، ادارات و نهاد‌ها ۲۰۷ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در استان تهیه و در بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.