تامین زمین بیش از ۳۲۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی سنندج

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان از تامین زمین برای تمامی متقاضیان طرح اقدام ملی سنندج که مرحله اول واریز وجه را تکمیل نموده اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مصطفی رضایی  معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: برای کلیه متقاضیانی که درسامانه طرح اقدام ملی ثبت نام کرده و وجه واریز نمودند درگام اول تامین اراضی که در تعهد ما بود را انجام دادیم که بالغ بر ۳۲۰۰ متقاضی میشود.

او ادامه داد: تعدادی از این پروژه‌ها هم اکنون به مرحله اجرا رسیده است که پروژه ۱۴۰ واحدی در سایت مسکن مهر بهاران و پروژه ۲۰۰ واحدی رسالت که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و به تازگی پروانه آن صادر شده است را شامل میشود.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: در مرحله بعد توانستیم موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را برای سه پهنه بزرگ مقیاس در شهر سنندج که با توجه به موقعیت توپوگرافیک و تپه‌ای شهر بسیار در مضیقه بودیم را اخذ کنیم.

رضایی افزود: این سه پروژه بزرگ مقیاس شامل جانمایی ۸۰۰ واحد در شهرک زاگرس، ۱۲۰۰ واحد در شهرک ورمقانی و ۱۵۰۰ واحد در شهرک اسلام اباد سنندج میباشند که عملیات طراحی نقشه و مشخصات اجرایی آن توسط مشاوران ذیصلاح در حال انجام است و پیمانکاران آن از سازندگان توانمند استان انتخاب شده اند و در آستانه عقد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی هستیم.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.