لزوم توجه به شایسته سالاری در انتصابات

انتصاب‌ها در دولت سیزدهم بر اساس استعداد‌ها، قابلیت‌ها و شایسته سالاری افراد باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت اسلام یوسف یوسف پور امام جمعه موقت مرکز مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه دولت سیزدهم مسئولیت و انتصابات را بر اساس شایسته سالاری تقسیم کند، گفت: اگرفعالیت‌ها بر اساس استعداد و قابلیت نیروی انسانی تقسیم نشود در حقیقت همه بیکار هستند چراکه کاری پیش نمی‌رود.

او افزود: انتخاب و انتصاب اگر بر اساس شایسته سالاری و طبق تعهد، تخصص، مهارت و توانمندی‌ها انجام شود همه برنامه‌ها محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت مرکز مازندران ادامه داد: اینکه در جمهوری اسلامی همه خوب هستند شکی نیست، اما همه برای هر کاری شایسته نیستند، پس شایسته سالاری در دولت سیزدهم باید به عنوان اصل مهم و ضروری مورد توجه باشد.

امام جمعه موقت ساری اتحاد و وحدت را دومین نکته مهم در آغاز به کار دولت سیزدهم دانست و گفت: هیچکس حق ندارد در این شرایط حساس اقتصادی با منافع مردم بازی سیاسی و حزبی کند و همه باید از تخریب و تنش علیه دولت خودداری کنند.

یوسف پور سلامت مدیران و مسئولان جدید دولت سیزدهم را ضروری دانست و افزود: نظارت‌های بازدارنده باید کامل و با اشراف صورت بگیرد و بازرسی کامل و برخورد قاطع، پیشگیری از فساد و از بین رفتن رانت‌های احتمالی نیز همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم ضروری است.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه خواسته‌های مردم و خدمت رسانی به مستضعفان و مناطق محروم باید مورد توجه جدی مسوولان باشد، گفت: مردم توقع دارند تحریم‌ها رفع و مشکلات با برنامه ریزی حل و فصل شود.

او ادامه داد:، دولت سیزدهم با وضعیت خوبی به لحاظ حمایت جدی مجلس و منویات مقام معظم رهبری وارد میدان شده است و مردم توقع دارند مشکلاتشان در بازه زمانی کوتاهی به حداقل برسد.

یوسف پور از فعالیت شبانه روزی کادر درمان قدردانی کرد و گفت: از همه مردم توقع داریم تا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در شرایط وخیم کرونایی بیش از پیش توجه کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.