ارائه خدمات درمانی رایگان بیمارستانی به بیماران کرونایی دارای بیمه تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از اختصاص ۶۰ درصد ظرفیت بیمارستان خلیج فارس به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مریم امیری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: ۶۰ درصد ظرفیت بیمارستان خلیج فارس برای ارائه خدمات بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

امیری افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا در هرمزگان در بیمارستان خلیج فارس ۱۰۰ تخت بیمارستانی برای ارائه خدمات بستری به بیماران کرونا اختصاص یافت و ۶ تخت نیزبرای ارائه خدمات مراقبت‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

او گفت: همچنین برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی بخش دیگری را با ظرفیت ۹ تخت در نظر گرفته ایم که بیماران کرونایی برای دریافت دارو و روند درمان موقتی به آن بخش مراجعه می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان افزود: این بخش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به حدود ۱۳۰ بیمار ارائه خدمات می‌دهد.

امیری با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۷ هزار بیمار کرونایی به مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه کرده اند، گفت: از این تعداد ۳ هزار نفر بستری و مشمول ارائه خدمات درمانی شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان درباره طرح‌های کاهش هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان سازمان ،افزود: تمامی خدمات درمانی در تعهد بیمه شدگان در بیمارستان‌های دولتی توسط سازمان پرداخت خواهد شد و بیمه شدگان همان فرانشیز ۱۰ درصدی را هم دیگر نمی‌پردازند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۴۳ نفر از نیرو‌های درمانی، بهداشتی، خدماتی و اداری مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کروناویروس ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.