جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز:

دشمن، قدم به قدم فضای ذهن را تسخیر می‌کند/ مسئولان در حوزه فرهنگی ضعیف عمل کردند

جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز با بیان اینکه فضای ذهن هرشخص باید کاملا در اختیار خودش باشد، گفت: دشمن قدم به قدم، فضای ذهن را تسخیر و شخص را مطیع امر خود می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سیامک صادقی، جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در سومین گردهمایی مصون سازی فرهنگی، گفت: امروز موازنه قدرت در حوزه رسانه به نفع کسی است که فضای ذهن را خوب بشناسد.

او، تشخیص به موقع و عمل به تشخیص را یکی از مولفه‌های قدرت در حوزه رسانه دانست و افزود: امروز شبکه‌های اجتماعی با تشخیص به موقع و سریع، خوراک و محتوای رسانه خود را با گلوله‌های جادویی به مخاطبان خود تزریق می‌کنند.

جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز با بیان این که در تولید محتوا بسیار ضعیف عمل کردیم، ابراز داشت: منابع انسانی بسیار قوی و متقنی در دست داریم که باید اندیشمندان اسلامی بیشتر در تولید محتوا فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را به منصه ظهور برسانند.

او در ادامه افزود: وقتی محتوایی برای شبکه‌های اجتماعی نداریم، جوان امروز با یک کلیک در دنیایی از اطلاعات وارد و مورد اغفال دشمن قرار می‌گیرد.

جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، ضمن این که فضای ذهن هر شخص باید کامل در اختیار خودش باشد گفت: دشمن قدم به قدم فضای ذهن هرشخص را تسخیر و شخص را مطیع امر خود می‌نماید.

سرهنگ صادقی، در پایان ضمن گله مندی از مسؤلان در تولید لباس و با اشاره به تزریق اطلاعت سمی دشمن به اذهان جوانان، گفت: متاسفانه، در حوزه فرهنگی، شاهد انواع مد‌های غربی در نوع پوشش جوانان هستیم که مسؤلان امر در حوزه تولید لباس نه تنها خواب بلکه عمدا در تولید داخلی و بعضاً با ورود تولیدات خارجی عکس العملی از خودشان نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار