ادامه فعالیت مراکز تعویض پلاک در وضعیت قرمز کرونایی

سرپرست پلیس راهور البرز گفت: به دلیل جلوگیری از انباشت متقاضیان، مقرر شد که مراکز تعویض پلاک در وضعیت قرمز کرونا هم بتوانند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور البرز گفت: برای جلوگیری از ازدحام مراجعان با اتخاذ برنامه زمان بندی ساعتی برای اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی در صدد شد تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه نوبت اینترنتی برای نقل و انتقال خودرو به صورت استانی از سایت راهور ۱۲۰ دریافت کنند.

سرپرست پلیس راهور البرز افزود: با توجه به تعطیلی‌های قبلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک به خاطر وضعیت قرمزکرونا و انباشت متقاضیان، مقرر شد که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونا نیز بتوانند فعالیت داشته باشند.

سرهنگ رحمتی پور گفت: در خصوص خطا سامانه و مشکلاتی که در سامانه نوبت دهی به خصوص برای شهروندان البرزی وجود داشت مقرر شد که خدمات مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری برای متقاضیان در هر استان در ساعت‌های خاص بارگذاری‌شود.

او با بیان این که متقاضیان تعویض پلاک در استان‌ البرز می بایست در ساعت ۱۱ صبح برای رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی اقدام کنند از شهروندان درخواست کرد که در بازه زمانی رزرو شده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مدنظر خود حضور داشته باشند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.