ادارات آذربایجان‌غربی برنامه‌های خود را با سند آمایش اجرایی سازند

استاندار آذربایجان غربی به تصویب سند آمایش سرزمین به عنوان یک سند بالادستی در راهبری توسعه متوازن استان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را هماهنگ با این سند اجرایی سازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به اینکه از روز نخست قبول مسوولیت در استان تا به امروز، توزیع اعتبارات بر اساس عدالت با نگاه تبعیض مثبت به مناطق محروم اولویت اساسی و اجرایی بوده است، افزود: برخی شهر‌های استان در برخورداری از امکانات زیرساختی از محرومیت تاریخی رنج می‌برند که برای جبران این وضعیت در توزیع اعتبارات تبعیض مثبتی را برای آنان قائل شده ایم.

وی  همچنین با قدردانی از اهتمام سازمان برنامه و بودجه استان در ارتقای جایگاه استان در جدول بودجه ملی اضافه کرد: جایگاه پنجم استان در جدول بودجه امسال حاکی از تلاش جمعی برای جبران بخشی از عقب ماندگی‌های استان است.

استاندار آذربایجان غربی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به ارائه پیشنهادات کارشناسی برای حل مشکلات استان و کشور دریغ نکنند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.