سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

برنامه جامع صنعت دفاعی آماده شده و اجرایی می‌شود

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: برنامه جامع صنعت دفاعی آماده شده و با هم افزایی بین ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه وزرای قدیم و جدید دفاع و در جمع خبرنگاران گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طی دوره‌های مختلف به لطف خدا رو به پیشرفت و ارتقاء بوده است. در چهار سال گذشته هم امیر حاتمی تلاش‌های فراوان و موثری انجام داد که نتیجه آن ایجاد پیشرفت‌های مهم در توان دفاعی ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: در دوره جدید نیز امیر آشتیانی که سابقه مسئولیت‌های مختلف در ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح داشتند، قطعا این مسیر را با موفقیت پیش خواهند برد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه برنامه جامع صنعت دفاعی آماده شده است، اظهار کرد: این برنامه آماده شده و در جریان است و انشاالله با هم افزایی بین همه ارگان‌های نیرو‌های مسلح از جمله ارتش، سپاه پاسدارن، نیروی انتظامی و وزارت دفاع محقق خواهد شد. بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌های کشور و جوانان دانشمند کشورمان شاهد ارتقای چشمگیر سامانه‌های دفاعی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار