افتتاح ۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در گراش

همزمان با هفته دولت، ۸ واحد مسکونی ویژه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای خلیلی، فداغ، بشیر آباد و زینل آباد شهرستان گراش به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید غلام‌پور فرماندار گراش از افتتاح ۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای میانگین ۹۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و خیرین ساخته شده است.

او ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: انعکاس خدمات دولت تبیین دستاوردهای نظام است و خدمات نظام باید در راستای امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی بخشی به جامعه تشریح شود.

غلام‌پور با قدردانی از خدمات ارزنده کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان گراش ابراز کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای یاری رساندن به محرومان در شرایط سخت اقتصادی، ساخت مسکن و مقاوم سازی منازل آنهاست.

فرماندار گراش اضافه کرد: در شرایط خاص کنونی که کشور با تحریم‌های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی کرونا هم مزید بر علت شده باید دستگیری از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه مد نظر قرار گیرد

نادر افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش امسال برای ساخت ۵۰ خانه مددجویی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان مشارکت می‌کند.

او افزود: طرح ساخت مسکن محرومان از برنامه‌های اولویت دار کمیته امداد شهرستان محسوب می‌شود که با همراهی خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و بنیاد مسکن در دست اجرا قرار دارد

افشار تصریح کرد: در سال ۹۹ کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش برای ساخت ۲۲ واحد مسکونی مدد جویی اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان مشارکت کرده است

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار