رضایی کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولویت قانون جهش تولید مسکن مناطق محروم است

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قانونی شدن طرح جهش تولید مسکن گفت: این قانون آماده ابلاغ از سوی رئیس مجلس است که اولویتش مناطق محروم است.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قانونی شدن طرح جهش تولید مسکن گفت: این قانون آماده ابلاغ از سوی رئیس مجلس است. قانون جهش تولید مسکن همراهی کل اعضای کابینه و ارکان دولت را می‌خواهد و کمیسیون عمران نیز کاملاً بر اجرای آن نظارت خواهد داشت. اولویت ما مناطق محروم است و امیدواریم وزارتخانه یاد شده با توان و قوت پیگیر موضوع باشد.

وی ادامه داد: مسئولان دولتی و وزارت راه‌ و شهرسازی را به عنوان مجری، ماهانه به کمیسیون عمران و مجلس دعوت می‌کنیم تا قانون جهش تولید مسکن واقعاً اجرایی شود. کشور به این یک میلیون واحد مسکن نیاز دارد و امکانات نیز از نیروی انسانی و مصالح ساختمانی آماده است.


بیشتر بخوانید

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: وزیر راه‌وشهرسازی مسئولیت بسیار سنگینی دارد و تقریباً روزانه باید برای ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد برنامه‌ریزی کرد. وزارت راه‌وشهرسازی هم باید راهکار‌های جدیدی را تعریف کند تا این قانون اجرا شود. اولویت ما مناطق محروم است و امیدواریم وزارتخانه یاد شده با توان و قوت پیگیر موضوع باشد. کمیسیون عمران مجلس از سوی دیگر، علاوه کمک رسانی، مطالبه نیز خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
هیاهویی برای هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
ساخت خانه در مناطق پرت و دور از دسترس قیمت خانه در شهرها و مناطق دارای رفاه را پایین نمی آورد
آخرین اخبار