زوج سارق زورگیر در چنگ پلیس ساوه

زوج سارقی که طلاجات خانمی سالخورده ساوه‌ای را با زور و تهدید به سرقت برده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زوج سارقی که طلاجات خانمی سالخورده را در خیابان امیرکبیر شهر ساوه با زور و تهدید به سرقت برده بودند، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از خانمی سالخورده در انتهای خیابان امیر کبیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با اقدامات دقیق و کارشناسی و در نتیجه بررسی‌های به عمل آمده میدانی، یک زوج که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت کرده بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

او اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی کارآگاهان پلیس به ارتکاب سرقت به عنف از خانمی ۸۱ ساله اعتراف کردند، که سارقان به همراه شاکیان پس از تکمیل پرونده، جهت ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مردم خواست هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.