خبر‌هایی از آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا خبر‌های متنوعی در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان برای تیم‌های فوتبال حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری آ و بوندسلیگا امشب(۳۱ آگوست )بسته می‌شود و امروز اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات بازیکنان  در رسانه‌های معتبر منتشر شده اند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

سابیتزر به بایرن مونیخ پیوست
 

مارسل سابیتزر هافبک فصل گذشته تیم فوتبال لایپزیگ با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۵ به بایرن مونیخ پیوست. این هافبک اتریشی در ۲۲۹ بازی برای لایپزیگ آمار ۵۲ گل و ۴۲ پاس گل را به ثبت رسانده است.

مذاکرات چلسی برای جذب سائول و کوند به نتیجه نرسید

امید‌های چلسی برای جذب سائول نیگوئز هافبک اتلتیکو مادرید و ژول کوند مدافع سویا از بین رفت.

چلسی که با سائول بر سر مسائل شخصی به توافق رسیده بود با درخواست سویا برای افزودن بند خرید قطعی ۳۴ میلیون پوندی در قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله موافقت نکرد و به این ترتیب انتقال او به استمفوردبریج منتفی شد.

علاوه بر این مدیر باشگاه سویا هم تایید کرد که چلسی یک فرصت طلایی را برای خرید کوند از دست داد و حالا برای خرید او باید مبلغ ۸۰ میلیون یوروی مندرج در بند فسخ قرارداد این بازیکن فرانسوی را بپردازد.

حسام عوار در لیون می‌ماند

حسام عوار هافبک تیم لیون که مورد توجه تیم‌های آرسنال و تاتنهام قرار گرفته بود، این فصل هم در این تیم فرانسوی خواهد ماند.

تاتنهام تصمیم داشت این بازیکن ۲۳ ساله را به خدمت بگیرد و به عنوان بخشی از قرارداد تانگوی اندومبله را نیز راهی لیون کند، اما باشگاه فرانسوی به صراحت اعلام کرد که فقط به دنبال فروش عوار با قرارداد قطعی ۲۵ میلیون یورویی است.

آرسنال هم علاقه‌مند به خرید این بازیکن بود، اما لیون تصمیم گرفت او را در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال  نفروشد.

خوشحالی رونالدو از بازگشت به منچستر یونایتد

کریستیانو رونالدو پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد و بازگشت به اولدترافورد گفت:"منچستریونایتد همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من داشته است."

رونالدو پس از سه سال حضور در یووه با قراردادی بیست میلیون پوندی به مدت ۲ فصل به منچستر یونایتد پیوست.

من یونایتد کاوانی را نخواهد فروخت

باشگاه بارسلونا برای خرید ادیسون کاوانی بازیکن اروگوئه‌ای تیم منچستر یونایتد با او وارد مذاکره شد، اما باشگاه منچستر یونایتد او را به این باشگاه نخواهد فروخت.

با توجه به  بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد، فرصت کاوانی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم کم خواهد شد، اما این بازیکن در آخرین ساعات باقی مانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی اولدترافورد را ترک نخواهد کرد.

فیل جونز همچنان در برنامه سولشر

فیل جونز بازیکن ۲۹ ساله منچستر یونایتد از ژانویه سال ۲۰۲۰ به علت مصدومیت برای تیمش بازی نکرده است، اما همچنان در برنامه‌های سولشر جای دارد و فروخته نخواهد شد. از قرارداد فیل جونز  ۲ سال باقی مانده است.

مذاکرات لیون با بواتنگ

باشگاه لیون با مدیر برنامه‌های ژروم بواتنگ وارد مذاکره شده است. این بازیکن پس از ترک بایرن مونیخ در حال حاضر بازیکن آزاد است و تیم‌های سویا و هرتابرلین هم که از مشتریان او بودند دیگر خواهان این بازیکن نیستند.

مدافع لیورپول در آستانه انتقال قرضی به سوانزی

رایس ویلیامز مدافع تیم مدافع جوان تیم لیورپول در آستانه انتقال قرضی به تیم سوانزی است.

این بازیکن ۲۰ ساله که فصل گذشته نتوانست در ترکیب اصلی لیورپول بازی کند در بحران مصدومیت مدافعان این تیم درخشید، اما با توجه به آمدن ابراهیم کونات از لایپزیگ جایگاه او در تیم تضمین نمی‌شود.

آث میلان و جذب بازیکن تیم کروتونه

به گزارش اسکای اسپورت آث میلان با مبلغ ۲.۶ میلیون یورو جونیور مسیاس هافبک برزیلی تیم کروتونه را به خدمت گرفت و می‌تواند با پرداخت ۵ میلیون یورو به علاوه یک میلیون یورو پاداش قرارداد او را قطعی کند.

مذاکرات بیرین با رئال بتیس

هکتور بیرین در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات تابستانی با رئال بتیس وارد مذاکره شده است.

این مدافع راست در طول تابستان به دنبال خروج از آرسنال بود و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید علاقمند جذب این بازیکن بود، اما حالا بیرین در آستانه پیوستن قرضی به رئال بتیس قرار دارد.

دنیل جیمز در آستانه پیوستن به لیدز یونایتد

دنیل جیمز وینگر تیم منچستر یونایتد، این تیم را به مقصد لیدز یونایتد ترک خواهد کرد. مبلغ اصلی قرارداد او ۲۵ میلیون پوند به علاوه ۵ میلیون پوند پاداش خواهد بود.

تمدید قرارداد هندرسون با لیورپول

جوردن هندرسون کاپیتان تیم لیورپول قرارداد جدیدی با این تیم امضا کرده است. بر اساس این قرارداد او تا سال ۲۰۲۵ در آنفیلد خواهد ماند.

لیورپول پیش از این قرارداد‌های فن دایک، الیسون‌بکر، ترنت الکساندر آرنولد، فابینیو و اندی رابرتسون را تمدید کرده بود.

وستهام مهاجم زسکامسکو را به خدمت گرفت

باشگاه وستهام انگلیس نیکولا ولاسیچ مهاجم ۲۳ ساله تیم زسکا مسکو را با قراردادی ۵ ساله به مبلغ ۳۰ میلیون یورو به خدمت گرفت.

وینگر میلان در تیررس ختافه و رئال سوسیداد

سامو کاستیخو وینگر میلان مورد توجه تیم‌های ختافه و رئال سوسیداد اسپانیا قرار گرفته است. در این میان ممکن است سمپدوریا نیز وارد میدان شود و این بازیکن ۲۶ ساله را همچنان در سری آ نگه دارد.

کاستیخو در حال حاضر در برنامه‌های استفان پیولی جایی ندارد و میلان علاقه‌مند است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا او را به فروش برساند.

تمایل لیورپول و تاتنهام به جذب هافبک تیم ملی  دانمارک

تیم‌های لیورپول و تاتنهام علاقمند هستند میکل دامسگارد هافبک دانمارکی تیم سمپدوریا را به خدمت بگیرند.

این بازیکن ۲۱ ساله که در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ درخشان ظاهر شد و با دانمارک تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت، مورد توجه میلان نیز قرار دارد.

لیورپول ممکن است او را جانشین ژردان شقیری کند، اما تاتنهام هم علاقه‌مند است با خرید این هافبک تهاجمی نیروی هجومی خود را تقویت کند.

مویزه کین به یوونتوس پیوست

مویزه کین مهاجم ایتالیایی باشگاه اورتون با قراردادی قرضی با بند خرید اجباری به تیم یوونتوس پیوست. او در فصل اول ۳ میلیون یورو و در فصل دوم ۴ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

توافق تاتنهام با امرسون

مدافع تیم بارسلونا در آستانه پیوستن به تاتنهام قرار دارد.

امرسون رویال مدافع تیم بارسلونا با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی به علاوه پاداش‌ها به تاتنهام خواهد پیوست. اعلام رسمی این انتقال پس از حضور این بازیکن در آزمایش‌های پزشکی تاتنهام امروز انجام خواهد گرفت. قرارداد امرسون تا سال ۲۰۲۶ خواهد بود و در این میان ۵ میلیون یورو نیز به رئال بتیس خواهد رسید.

اتلتیکو پیشنهاد بارسلونا برای فلیکس را رد کرد

پیشنهاد بارسلونا برای خرید قرضی ژوائو فلیکس مهاجم تیم اتلتیکو مادرید از سوی این تیم رد شد و اتلتیکو در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات حاضر به مذاکره با کاتالان‌ها نشد.

رناتو سانچز در آستانه پیوستن به ولورهمپتون

رناتو سانچز هافبک پرتغالی تیم لیل فرانسه به صورت قرضی به تیم ولورهمپتون خواهد پیوست این بازیکن ۲۴ ساله در فصل ۲۰۱۷ دوران ناموفقی با سوانزی داشت، اما پس از پیوستن به لیل بار دیگر احیا شد. او در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ هم درخشان ظاهر شد.

کاماوینگا با ۳۰ میلیون یورو در راه رئال مادرید

مذاکرات رئال مادرید برای خرید ادواردو کاماوینگا هافبک ۱۸ ساله تیم رن با مبلغ ۳۰ میلیون یورو وارد مرحله پیشرفته شده است.

رئالی‌ها پس از آنکه نتوانستند کیلیان امباپه ستاره ۲۲ ساله پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرند به سراغ کاماوینگا رفتند. قرار است کاماوینگا پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی رئال با این تیم قرارداد ۵ ساله امضا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار