نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس شاهرود متولد شد

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: نوزاد دختری با کمک کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شاهرود در میانه راه انتقال مادر به بیمارستان درون آمبولانس متولد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرحناز جان محمدی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود  گفت: لحظات پایانی شب گذشته به دنبال تماس مادر باردارِ اهل روستای "بیدستان" از دهستان طرود در جنوب شرق شاهرود با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ شاهرود، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده‌ای طرود به محل اعزام شد.

او ادامه داد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات درمانی ابتدایی بیمار را برای انتقال به مرکز درمانی آماده کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه بعد از طی ۱۵ کیلومتر، درد‌های مادر باردار خبر از زایمان قریب الوقوع می‌داد، تاکید کرد: با توقف آمبولانس در کنار جاده کارشناسان اعزامی برای تسهیل در فرایند زایمان، نوزاد دختر وارد عمل شدند.

جان محمدی ابراز داشت: مادر و نوزاد تحت مراقبت‌های درمانی، در صحت و سلامت کامل به درمانگاه طرود منتقل و سپس به بیمارستان بهار شاهرود اعزام شدند.

رییس اورژانس شاهرود اظهار داشت: کارشناسان اعزامی به این ماموریت از پایگاه اورژانس طرود، "امیرحسین باقری" و "محمد دلشاد" با راهنمایی‌های لازم پزشکی این تولد را در پرونده کاری خود ثبت کردند. مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.