پیام‌های دریافتی در دهم شهریورماه؛

گلایه شهروندان از بدقولی خودروساز‌ها تا مشکل خدمت سربازی کارآفرینان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۰ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دهم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.


سلام. تا قبل از کرونا وقتی به اداره بهزیستی مشهد می‌رفتم تا نامه‌ای بگیرم، حتما باید حضوری به یک اداره می‌رفتم. اما با شیوع ویروس کرونا و دیجیتالی شدن پرونده‌های بهزیستی در سال ۹۹، من برای اخذ نامه‌ی تخفیف، بر خلاف روال گذشته، بجای یک اداره، مجبورم به دو اداره بهزیستی بروم. لطفا رسیدگی کنید.


با سلام. من خودروی رانا ثبت نام کردم و تمام پول را بصورت نقد واریز کردم (مبلغ ۱۸۳ میلیون تومان) گفتند ۳ ماهه تحویل می‌دهیم الان که ۹ شهریور هست و از تایخ اعلامی خودشان هم ۳ ماه گذشته هنوز فاکتور نشده است. نمی‌دانم کجا و به چه کسی باید شکایت کنم.


سلام. اگر ممکن است یک سر هم به شرکت مجد خواف، کارخانه سیمانی که بعد از تقریبا پانزده سال تا الان یک ریال هم سود به سهامداران خود پرداخت نکرده است بزنید.


از شما خواهش می‌کنیم عاجزانه به داد ما سهامداران ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز برسید. در سامانه سناپ که زیر نظر بورس به صورت رسمی فعالیت می‌کند سهام خودمان را در اردیبهشت ۱۴۰۰ فروختیم هنوز هیچ پولی بدستمان نرسیده است. لطفا پیگیری کنید.


سلام و خسته نباشید. آب شرب روستای چاهنمک سیستان توسط تانکر تامین می‌شود و خیلی کیفیت پایینی دارد و بسیار بد مزه است. همچنین ۱۷۰۰ متر باقیمانده راه روستا خاکی است بار‌ها طی چهار سال گذشته پیگیری شده، ولی آسفالت نشده است اورژانس برای حضور در روستا، چون جاده خاکی هست نمیاد و بیمار باید تو روستا تلف بشود. ممنون می‌شوم پیگیری کنید.


سلام فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر می‌باشم بعد از چند سال تلاش شبانه روزی من بعنوان یک کارآفرین که موفق شدم یک شرکت دانش بنیان راه اندازی کنم الان باید تلاش های چندین ساله خودم را در نصف راه نیمه کاره رها کنم و به سربازی بروم. لطفا فکری بحال افراد کارآفرین و زخمتکشی مثل ما بکنید.


سلام. برخی از روستا‌های مرکزی برزاوند شهرستان اردستان اصفهان آب تصفیه شده شبکه استانی ندارند. لطفا در این زمینه هم رسیدگی و پیگیری کنید. با تشکر.




برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
با سلام وممنون از پی گیری پیام ها ، لطفا درمورد انشعاب آب درمنطقه روستایی هم رسیدگی وپی گیری شود تا ازطرف آبفا راحت تر برای مشترک ودرخواست کتنندگان انجام گردد باتشکر
آخرین اخبار