ضرورت رفع سایه تخریب از بنا‌های تاریخی استان یزد

فرماندار اشکذر با اشاره به ضرورت رفع سایه تخریب از بنا‌های تاریخی استان، گفت: با جدیت از سازمان‌های مردم نهاد در حوزه میراث فرهنگی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی نسب فرماندار اشکذر، پشتکار و فعالیت‌های گروه خرد اسفنجرد را ستودنی توصیف کرد و رفع سایه تخریب از  بنا‌های تاریخی و احیای آثار باستانی، را ضروری دانست.

هادی نسب، تداوم عملیات احیا و مرمت بنای فاخر و قدیمی مسجد جامع تک مناره عزآباد را مرهون زحمات گروه مردم‌نهاد اسفنجرد و حمایت‌های مردمی هستیم.

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز، ضمن قدردانی از تلاش‌های گروه مردمی اسفنجرد و حمایت‌های فرماندار شهرستان، اظهار کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌های احیا و مرمت مسجد تک مناره عزآباد با هماهنگی و نظارت اداره میراث فرهنگی انجام شده است.

او در ادامه بعد از شنیدن جزئیات اقدامات و فعالیت‌های موردنیاز جهت ادامه عملیات بازسازی بنای مزبور، ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، قول مساعدت و همکاری داد.

محمدرضا قانع، نماینده گروه مردم نهاد خرد اسفنجرد نیز ضمن قدردانی از حمایت فرماندار و همکاری اداره میراث فرهنگی، به بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و نیازمندی‌های تداوم احیای مسجد جامع عزآباد پرداخت.

لازم به ذکر است، هادی‌نسب فرماندار اشکذر با همراهی سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، از روند مرمت و بازسازی اثر تاریخی مسجد تک‌مناره عزآباد بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار