زخمی و مفقود شدن ۱۱ نفر در پی سقوط بالگرد آمریکایی

در پی سقوط بالگرد آمریکایی، دست کم ۵ نفر مفقود و ۶ نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از سقوط یک بالگرد نظامی در سواحل سن‌دیه‌گوی آمریکا، گروه امداد و نجات آمریکا همچنان به دنبال ۵ مفقودی از ملوانان نیروی دریایی در این حادثه هستند.

یک مقام نظامی در این باره اعلام کرد: «گروه امداد و نجات همچنان به دنبال ۵ ملوان نیروی دریایی هستند که در حادثه سقوط بالگرد نیروی دریایی آمریکا در سن‌دیه‌گو مفقود شدند.»

بنابراعلام این خبرگزاری، لحظاتی پس از این حادثه یکی از ملوان‌ها پیدا و به بیمارستان سن‌دیه‌گو منتقل شد و وضعیت عمومی او خوب اعلام شده بود.

همچنین ۵ ملوان دیگر نیز در این حادثه در یک سوار ناو USS آبراهام لینکلن (CVN ۷۲) بودند که این بالگرد از نوع MH-۶۰ S با آن برخورد کرد و آن‌ها زخمی شدند.

بیانیه‌ای که از سوی نیروی دریایی آمریکا منتشر شد بیان کننده چگونگی وقوع این حادثه نیست، اما اینکه ملوان‌هایی سوار بر ناوهواپیمابر مجروح شدند، این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که هلیکوپتر خودش اصابت داشته یا تکه‌هایی از آن با ناو و ملوان‌ها برخورد کرده است.

مقام‌های نیروی دریایی پاسخ تلفن و ایمیل خبرنگاران را ندادند. ۲ مجروح این حادثه به بیمارستان منتقل و ۳ نفر دیگر سرپایی درمان شدند.


بیشتر بخوانید



بالگرد MH-۶۰ S سوار ناو USS آبراهام لینکلن (CVN ۷۲) هنگام انجام عملیات پرواز در حدود ۶۰ مایل دریایی در سواحل سن دیه گو در ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر (به وقت محلی)، ۳۱ اوت (۹ شهریور)، در دریا سقوط کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار