مروری بر اخبار امروز؛

از تصادف در آزادراه کرج-قزوین تا آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در البرز

می توانید مهمترین اخبار امروز البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، این بسته خبری به مهمترین اخبار امروز پنجشنبه، یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰ پرداخته و کافی است برای اطلاع بیشتر از هرخبر، تیتر آن را لمس کنید.

تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروهای سواری در آزادراه کرج-قزوین

ساعت ۱:۱۴ بامداد پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه، تصادف یک دستگاه اتوبوس واحد با دو دستگاه خودروی پراید در آزادراه کرج-قزوین به اورژانس البرز اعلام شد...

حمایت های لازم برای تامین واکسن کووپارس مورد نیاز انجام خواهد شد

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان اینکه باید اولویت ها درست شناسایی و برنامه ریزی شود، گفت: حمایت های لازم برای اجرایی شدن تعهد موسسه رازی مبنی بر تامین واکسن کووپارس مورد نیاز انجام خواهد شد؛ همچنین برنامه ریزی برای ورود به بازارهای جهانی و افزایش ظرفیت های مجموعه باید در دستور کار قرار گیرد.

کشف بیش از ۱۸ هزار عدد اقلام دارویی غیر مجاز در اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در راستای برخورد با عناصر پخش محصولات آرایشی و دارویی غیر مجاز، طرحی بازدید از تولیدکنندکان اقلام بهداشتی و آرایشی در دستورکار پلیس امنیت عمومی شهرستان اشتهارد قرار گرفت...

جانباز مدافع حرم محمد نوروزی شهيد شد

جانباز شیمیایی مدافع حرم محمد نوروزی به دلیل صدمات ناشی از مجروحیت شیمیایی به شهادت رسید؛ شهید نوروزی متولد ١٣٥٨ در قزوین بود، او بیش از چهار سال در دفاع از حرم اهل بیت(ع) داوطلبانه در جبهه مقاومت حضور داشت و با تروریست های تکفیری جنگید.

مربی سابق تیم ملی والیبال بانوان درگذشت

گیتی رفیعی، مربی البرزی ادوار گذشته تیم ملی والیبال کشور براثر ابتلا به کرونا درگذشت.

از واکسیناسیون در البرز چه خبر؟ / تا رعایت نکنیم کرونا ترمز نمی‌کند

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: قریب به بیست درصد از شهروندان البرزی، دوز اول و ده درصد شهروندان استان، هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و از این لحاظ، در البرز وضعیت بهتری را به نسبت متوسط وضعیت کشوری شاهد هستیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.