دی یونگ: بازی در بزرگ‌ترین باشگاه جهان باورنکردنی است

بازیکن جدید تیم فوتبال بارسلونا درباره پیوستن به این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوک دی یونگ، بازیکن جدید تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی در این تیم اظهار داشت: بازی در بارسلونا برای من بسیار مهم است، زیرا فرصت بزرگی به دست آورده ام. بازی در بزرگ‌ترین باشگاه جهان باورنکردنی است. امیدوارم با سایر اعضای تیم و هواداران تعامل خوبی برقرار کنم. امیدوارم در بارسلونا بتوانم توانایی هایم را نشان دهم. من ویژگی‌های خودم را می‌دانم و امیدوارم برای تیم بازیکن موثری باشم.

دی یونگ درباره رابطه خود با رونالد کومان گفت: من همیشه رابطه خوبی با کومان داشتم و بار‌ها در مورد تاکتیک‌ها و سایر مسائل فوتبالی با هم صحبت کردیم. به اعتقاد من کومان مربی بسیار خوبی است و می‌دانم که به من اعتماد دارد. آمدن به بارسلونا و همکاری مجدد با او فوق العاده است. او به من گفت که من مهاجم جدیدی می‌خواهم و او ویژگی‌های من را می‌دانست.


بیشتر بخوانید


او درباره حضور چند بازیکن هلندی دیگر در بارسلونا و تراشتگن که هم تیمی سابقش در بورسیا مونشن گلادباخ بود، گفت: رابطه خوبی با ممفیس دارم. او را از زمان بازی در آیندهوون و تیم ملی می‌شناسم. من همیشه ارتباط خوبی با ممفیس داشتم و امیدوارم در بارسلونا نیز شرایط همین طور باشد. با فرنکی هم در تیم ملی ارتباط خوبی دارم. او هم مانند بقیه بازیکنان بارسلونا بازیکن بزرگی است. من واقعاً می‌خواهم در کنار این بازیکنان بازی کنم. مارک آندره‌ تراشتگن را هم می‌شناسم. من با او در بروسیا مونشن گلادباخ در آلمان هم تیمی بودم. از بازیکنان بارسلونا شناخت خوبی دارم و این موضوع به من کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار