مرکز خدمات جامع سلامت روستای دسک بخش بنت افتتاح شد

با حضور درخشان نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و جمعی از مسئولین و معتمدین محلی مرکز خدمات جامع سلامت روستای دسک به بهره برداری رسید.

همایون دادگر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیکشهر در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهید پرور دسک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت :مرکز خدمات درمانی در زمینی به مساحت ۴۴۴ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شده است.

او گفت : افزایش شاخص های سلامت و خدمات رسانی به مردم مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان نیکشهر از اهداف اصلی احداث این مرکز است .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیکشهر افزود: با بهره برداری از مرکز جامع سلامت دسک جمعیتی بالغ بر ۴۱۰۰ نفر از مردم این منطقه از کلیه خدمات پزشکی ، دارویی ، مامایی ، بهداشت محیط ، تزریقات و پانسمان بهره مند می شوند.

 دادگر ضمن قدر دانی از زحمات نماینده حوزه انتخابیه و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: دسترسی مطلوب مردم به ویژه در مناطق روستایی به خدمات درمانی ، علاوه بر پیشگیری از انواع بیماری ها باعث کاهش هزینه های مردم مناطق محروم می شود .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار