رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

ملاک عمل در دستگاه قضا حفظ کرامت انسانی مردم و تکریم ارباب رجوع است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: ملاک عمل در دستگاه قضا حفظ کرامت انسانی مردم و تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در جریان سفر به دو حوزه قضایی شهرستان خانمیرزا و بخش فلارد حفظ کرامت انسانی شهروندان و تکریم ارباب رجوع را ملاک کار و عمل در دستگاه قضایی عنوان کرد.

او با تأکید بر اینکه حفظ حقوق شهروندی و پاسخگویی به مطالبات مردم جزو اولویت‌های کار دستگاه قضاست گفت: توجه به حقوق مردم و صیانت از آن مستلزم نظارت درون سازمانی و رفع اشکالات احتمالی در دادگستری است که این موضوع با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه باید سرلوحه کار همه خدمتگزاران مردم در دستگاه قضایی باشد.


بیشتر بخوانید


بهرامی با بیان این مطلب که باید از دستگاه قضایی صدایی واحد شنیده شود بیان داشت: نهاد قضایی برای اجرای احکام صادره و توسعه عدالت باید همانند ید واحده و به صورت مستقل عمل نماید و البته این استقلال نافی همکاری با سایر دستگاه‌ها به منظور ایجاد امنیت و صیانت از حقوق مردم نیست.

او یکی از وظایف مهم مدیران قضایی را نظارت بر زیر مجموعه و ارتباط موثر با کارکنان دانست و تصریح کرد: لازمه کسب رضایتمندی مردم و ارتقاء سطح جایگاه سازمانی نزد شهروندان توجه به نظم و انضباط کاری و استفاده بهینه از زمان و امکانات است و چنانچه مسئول قضایی در هر حوزه از این مهم غافل شود نمی‌تواند در پیشبرد اهداف سازمان و تعامل با مردم موفق باشد.

گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری و هیئت همراه در بازدید از مجموعه‌های قضایی شهرستان خانمیرزا و بخش فلارد ضمن تقدیر از زحمات قضات و کارمندان از پرسنل نمونه این دو مجموعه تجلیل کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار