مجازات سنگین دادستانی قم برای مزاحمان نوامیس

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از طرح تشدید برخورد با مزاحمان نوامیس در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  حجت الاسلام والمسلمین تحریری،معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: گزارش‌های متعددی از ایجاد مزاحمت برای نوامیس به قرارگاه دادستانی واصل شده که این حرکت به هیچ عنوان در قم قابل تحمل نیست.

او با اشاره به این که در طرح حافظان با هرگونه ایجاد مزاحمت برای نوامیس برخورد سختی صورت می‌گیرد ،عنوان کرد: خودرو این خاطیان توقیف و خودشان با قرار وثیقه سنگین بازداشت می‌شوند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم در ادامه با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح حافظین (طرح مقابله و برخورد با مزاحمان نوامیس) گفت: تمرکز طرح حافظان بیشتر بر روی مناطق مرکزی شهر و مناطقی مثل زنبیل آباد، بلوارامین، کوه خضر، سالاریه، بلوار الغدیر و پردیسان است که متاسفانه بیشتر مزاحمت‌ها نیز از همین مناطق گزارش شده است.

او متلک پرانی، تعدی کردن و به زور سوار کردن را از جمله جرایم مزاحمین نوامیس عنوان کرد و گفت: اگر شهروندان با چنین جرایمی مواجه شدند می توانند با مستند سازی به دادستانی یا نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تحریری وظیفه ذاتی دستگاه قضا و ضابطین قضایی را حفظ امنیت برای شهروندان عنوان کرد و گفت: شهروندان نیز باید نسبت به محیط پیرامون خود احساس مسئولیت کنند و جرایم را گزارش کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار