فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

اگر دشمنان اشتباه محاسباتی کنند، تودهنی رئیسعلی دلواری به آنان تکرار می‌شود

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: اگر دشمنان اشتباه محاسباتی کنند همان طور که رئیسعلی دلواری تودهنی محکمی به انگلیس زد، نیروهای مسلح و مردم به آنان درس فراموش نشدنی خواهند داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت صدوششمین سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس، صبح امروز پنجمین رزمایش «اقتدار دریایی» در آب‌های خلیج فارس برگزار شد و شناور‌های نظامی منطقه دوم نیروی دریایی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه لنج‌ها و قایق‌های بسیج مردمی از روبه‌روی تپه رشادت در ساحل دلوار رژه رفتند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در این رژه گفت: در این رزمایش ۳۰ شناور از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ۱۵۰ شناور بسیج مردمی شامل لنج و قایق آمادگی خود را برای دفاع از آب و خاک میهن به نمایش گذاشتند.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رمضان زیرراهی پیام رزمایش را اقتدار دریایی، آمادگی و در صحنه بودن نیرو‌های نظامی و بسیج مردمی عنوان کرد و افزود: پیام رزمایش این است که اگر دشمنان بخواهند اشتباه محاسباتی کنند مانند گذشته که رئیسعلی دلواری و همرزمانش تودهنی محکمی به انگلیس زدند، در این برهه نیز این آمادگی میان نیرو‌های مسلح و مردمی وجود دارد تا درس فراموش ناشدنی به آنان بدهند.

او ادامه داد: در تاریخ سراسر افتخار ایران حماسه‌های ماندگاری وجود دارد که باید همواره آن را زنده نگه داشت که یکی از آن حماسه‌ها، حماسه ایستادگی شهید رئیسعلی دلواری و همرزمانش در برابر متجاوزان انگلیسی است که با فتوای علمای دینی بود.


بیشتر بخوانید


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: جوانان امروز ایران‌زمین با سرمشق گرفتن از شهید رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی در برابر هرگونه دست‌درازی بیگانگان ایستاده‌اند و این راه ادامه خواهد داشت.

۱۲ شهریور به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.