شناسایی ۱۱ تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های کوهین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین از شناسایی ۱۱ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های حوزه استحفاظی این بخش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل جعفری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین از شناسایی ۱۱ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های حوزه استحفاظی این بخش در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

جعفری با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال جاری افزود: ۵۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع تسطیح و ریگلاژ شانه راهها، به کارگیری ۱۳۲ تن آسفالت جهت روکش و لکه‌گیری راه‌ها، تنقیه و پاکسازی ۲۱ دهنه پل و آب‌رو، تسطیح و تیغه زنی ۳۸۸ کیلومتر از راه‌های خاکی، ۴ هزار و ۷۰۰ متر مکعب ریزش برداری و ۸۵۰ متر مکعب اصلاح شیب شیروانی از جمله اقدامات انجام شده توسط این اداره در پنج ماهه نخست امسال بوده است.

او اضافه کرد: تهیه و نصب ۱۵۴ عدد و شستشوی ۳ هزار و ۷۳۵ عدد از تابلو‌ها و علایم ایمنی راهها، ۱۹۱ مورد پاکسازی جاده‌ها از لاشه حیوانات و ۳۹ هزار متر مربع علف زنی را از دیگر اقدامات نیرو‌های راهدار در این مدت عنوان کرد.

جعفری از انجام ۸۹ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد و افزود: در این گشت‌ها که توسط کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری پلیس راه انجام می‌شوند مواردی، چون صورت وضعیت حمل و نقل کالا و مسافر، بارنامه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنترل می‌شوند.

او مسافت طی شده گشت‌های راهداری و ترابری را ۷۹ هزار و ۲۲۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: امیدواریم با مدیریت هرچه بهتر ناوگان و حفظ این روند، کیفیت خدمت‌رسانی به هموطنان در طول راه‌های استحفاظی همچون گذشته افزایش یابد.

بخش کوهین با ۵۸ روستای دارای سکنه در ۳۵ کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.