از سرگیری واکسیناسیون کرونا در مهاباد

واکسیناسیون کرونا در مهاباد پس از توقفی چند روزه از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از دریافت واکسن کرونا، طی چند روز گذشته ذخیره واکسن شهرستان به اتمام رسیده بود که خوشبختانه با ورود محموله جدید ادامه واکسیناسیون از امروز دوباره آغاز شد.

حسینی اضافه کرد: موضوع کمبود واکسن استانی بوده و این امر مربوط به پروسه انتقال، ارسال و توزیع واکسن از مرکز به استان آذربایجان غربی و سپس شهرستانهاست.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم اعلام کرد: متولدان سال‌های ۱۳۵۵ و قبل از آن با مراجعه به مراکز واکسیناسیون می‌توانند دُز نخست واکسن کرونای خود را تزریق کنند.

وی افزود: این تصمیم در راستای واکسیناسیون شهروندان بیشتر در شهرستان‌های مختلف استان اتخاذ شده است و متولدان سال‌های ۱۳۵۵ و پیش از آن می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون و در اختیار داشتن کارت ملی، دُز نخست واکسن خود را دریافت کنند.

آقازاده تصریح کرد: درحال حاضر، دُز نخست واکسن‌های برکت و آسترازنکا موجود بوده و سینوفارم نیز از فردا، تزریق خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه افزایش سرعت واکسیناسیون در آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در نظرداریم تزریق روزانه واکسن را به ۴۰ هزار دُز برسانیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.