علوی: امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی فولاد زودتر باز شود

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط و اردوی آماده سازی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات آغاز شده و شرایط تیم به روال عادی خود بازگشته است. در کل شرایط مطلوبی را پشت سر می‌گذاریم. تمرینات خوبی را در اردوی کردان پشت سر می‌گذاریم و فکر می‌کنم در این اردو وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

علوی درباره کادر فنی جدید تیم فولاد خوزستان گفت: در کادر فنی جدید، ایمان مبعلی، بهروز مکوندی، علی بداوی کریم قنبری و ابراهیم میرزاپور به عنوان مربی دروازه بانان انتخاب شده اند.

علوی درباره تمدید قرارداد‌ بازیکنان فولاد گفت: پریرا خدا را شکر در فولاد ماند. لوسیانو به ما قول ماندن را داده است. او را در فصل آینده بازیکن فولاد خوزستان بدانید. صحبت با بازیکنان را آغاز کرده ایم و به امید خدا مهران درخشان مهر و محمد عباسی نیز در روز‌های آینده قرارداد خود را با باشگاه تمدید می‌کنند و به جمع بچه‌ها و اردو اضافه خواهند شد.

سرپرست فولاد درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات فولاد خوزستان گفت: مشکل ما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است. اگر پنجره تیم باز شود مشکلی برای جایگزینی بازیکنان جدا شده نداریم، البته اگر پنجره هم باز نشود با همین بچه‌ها ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: با بازیکنان مختلفی هم برای حضور در فولاد صحبت کرده ایم، اما نمی‌توانم اسم آن‌ها را اکنون بیان کنم چرا که هنوز چیزی مشخص نیست. بهتر است صبر کنیم و منتظر باز شدن پنجره باشیم. گرشاسبی مدیرعامل تیم ما تمام سعی خود را برای این امر انجام داده است و به امید خدا خبر‌هایی خوبی در آینده خواهیم شنید.

او درباره تفاوت مربیگری عبدالله ویسی و جواد نکونام در فولاد خوزستان گفت: فولاد حرفه‌ای است. بازیکنان هر سال با مربیان مختلفی کار می کنند و نباید به راحتی برای تیم مشکلی رخ دهد. فکر نمی‌کنم تیم ما با مشکل خاصی مواجه شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار