صلیب سرخ: کودکان غزه در وحشت دائمی زندگی می‌کنند

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اعلام کرد کودکان غزه سال‌ها است تحت تأثیر فشار‌های روانیِ تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه قرار دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شهاب، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با تأکید بر این‌که کودکان غزه در وحشت دائمی زندگی می‌کنند، گفت: این کودکان سال‌ها است تحت تأثیر فشار‌های روانی تجاوزات رژیم صهیونیستی خصوصاً جنگ اخیر، قرار دارند.

این کمیته گزارشی را با عنوان «زخم‌های پنهان در غزه» منتشر کرده که در آن نوشته شده است: جنگ اخیر غزه (جنگ ۱۱ روزه) یکی از شدیدترین جنگ‌هایی است که در سال‌های اخیر دیده شده و یکی از پیامد‌های نامرئی آن تأثیر بر سلامت روانی افراد در این باریکه است، بیشترین آسیب آن را هم کودکان می‌بینند.

در ادامه این گزارش گفته شد: حمایت از کودکان در این تنش‌ها همانند رسیدگی به زخم‌های در حال خون‌ریزی و رساندن آب آشامیدنی به مردم، اهمیت دارد چراکه تجربیات افراد این منطقه در آسیب دیدن بسیار زیاد است.

گزارش صلیب سرخ نشان می‌دهد کودکان غزه خود را مجبور می‌کنند برای در امان ماندن از حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی در پناهگاه‌های زیرزمینی که کمی بیشتر محافظت می‌شوند، مخفی شوند.

این گزارش صلیب سرخ درحالی پخش می‌شود که رژیم اشغالگر قدس سال‌ها است به ویژه بعد از جنگ اخیر، غزه را تحت شدیدترین محاصره‌ها قرار داده است و حتی مانع از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به این باریکه می‌شود، سازمان‌های بین‌المللی نیز با نادیده گرفتن این اقدامات خصمانه بر روی جنایات این رژیم سرپوش می‌گذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار