دیدار جمعی از علما و ریش‌سفیدان اهل سنت با امام جمعه زاهدان

جمعی از علما و مردم اهل سنت با نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان دیدار کرده و به گفتگو پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان، در ابتدای  دیدار جمعی از   علما و مردم اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با نماینده مقام معظم رهبری عبدالسلام بزرگ زاده از شاعران آیینی اهل سنت استان پس از سرودن شعر، خواستار افزایش حمایت‌ها از فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان شد.

همچنین جمعی دیگر از حاضرین در این نشست به بیان درخواست‌های خود مبنی بر مشکلات مالی، نقل و انتقالات اداری، خدمت سربازی و مشکلاتی حول محور فعالیت‌های اقتصادی و صنایع و معادن پرداختند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان نیز در پاسخ به درخواست هر یک از حاضران قول پیگیری داد و به ارائه توضیحاتی درباره هر بخش پرداخت.

حجت الاسلام محامی بیان داشت: تقاضای انتقالی در بین ارگان‌هایی از جمله علوم پزشکی و آموزش و پرورش بسیار زیاد است و این در حالی است که کلیه کارکنان متعهد به خدمت هستند و ادارات استان نمی توانند به یکباره با درخواست نیروهای متقاضی انتقال موافقت کنند.

وی ادامه داد: دفتر نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان در مواردی قادر به پیگیری خواهد بود که قانون‌شکنی رخ داده و حقی از کسی ضایع شده باشد.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: پیگیری امور درخواستی از سوی شهروندان استان منوط به ارائه درخواست کتبی به همراه مستندات و شرح ماجرا است در غیر این صورت کار به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.