مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

طرح معراج در مدارس ناحیه یک اهواز اجرا می‌شود

نیسی گمراوی گفت: اعزام مبلغان حوزه علمیه در قالب طرح معراج در بستر مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز انجام می‌شود.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح معراج و اعزام مبلغان حوزه علمیه به مدارس این ناحیه آموزشی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح معراج همگام با نوع فعالیت مدارس اجرایی خواهد شد.

او افزود: اعزام مبلغان حوزه علمیه در قالب اجرای طرح معراج برای پاسخگویی به سؤالات مختلف دانش آموزان با استفاده از برنامه پیامرسان شاد و اجرای همایش‌های خانواده با عنوان "تربیت دینی فرزندان" از طریق پرسش و پاسخ و با هماهنگی مدیران مدارس با استفاده از این برنامه و با توجه به تشکیل گروه‌های اولیای دانش آموزان از سوی مدیران مدارس از جمله برنامه در نظر گرفته شده است.

نیسی گمراوی بیان داشت: طرح سوال و پاسخ سؤالات مختلف دانش آموزان در زمینه‌های اعتقادی، اجتماعی، رفتاری و سیاسی، برگزاری مسابقات مجازی و اهدای هدایا به دانش آموزان برگزیده از جمله برنامه‌های اجرایی این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.