۲۳ طرح تعاونی لرستان آماده افتتاح شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲۳ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۸۱ میلیارد تومان و ایجاد ۲۳۹ فرصت شغلی در استان آماده بهره برداری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،علی آشتاب ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: این تعاونی‌ها فردا (سه‌شنبه) به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همزمان با بهره برداری از ۲۶۸ طرح تعاونی کشور افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین همزمان با این مراسم، از سه تعاونی برتر و هفت تعاونی شایسته تقدیر استان نیز در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به نام نویسی ۸۰ تعاونی لرستان در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان ادامه داد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضا و شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

آشتاب افزود: انتخاب تعاونگران برتر لرستان پس از بررسی‌های تخصصی میدانی و مستندات انجام شده است و در مرحله بعدی، تعاونی‌های استان برای حضور در جمع برترین‌های کشور معرفی می‌شوند.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تعاونی فعال در استان لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.