مظاهری ماجرای فصل قبل را تکرار کرد / آقای حاشیه سرخابی‌ها را زیر سوال برد

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با توجه به اینکه با این تیم قرارداد داشت؛ یکطرفه آن را فسخ کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ بیستم در حالی آغاز می‌شد که تیم فوتبال تراکتور روی رشید مظاهری حساب ویژه‌ای باز کرده بود، اما غافل از اینکه این دروازه بان با حاضر نشدن در تمرینات این تیم ساز جدایی را کوک کرده بود و آواز حضور مظاهری در استقلال به گوش می‌رسید.

در نهایت این موضوع باعث شد تا مسئولان تراکتور به ناچار از دروازه بان گرانقیمت خود به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند. این ماجرا ماه‌ها به طول انجامید و حتی پس از پیوستن رشید مظاهری به استقلال هم پرونده در جریان بود تا اینکه کمیته انضباطی رای قطعی خود را صادر و حق را به مظاهری داد.

مظاهری فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر را با استقلال آغاز کرد و در گفتگوهایش تاکید کرده بود که مسئولان باشگاه تراکتور در قراردادش دست برده‌اند و مواردی را تغییر داده‌اند که مورد تایید وی نیست. وی با همین دلیل توانست در کمیته انضباطی برنده یک پرونده پر سر و صدا شود و جدایی خود را با تراکتوری‌ها رسمی کند.

اما اکنون با گذشتن یک فصل از لیگ برتر و فصل بیست و یکم که در پیش رو قرار دارد دوباره رشید مظاهری سر ناسازگاری را این بار با استقلالی‌ها شروع کرده است

رشید مظاهری از زمانی که استقلالی‌ها نقل و انتقالات را استارت زدند حاضر به حضور در جمع آبی‌ها نبود و گا‌ها در تمرینات تیمش حضور پیدا می‌کرد تا جاییکه که به یک باره او با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود ماندن را به رفتن ترجیح داد و از علاقه خود به استقلال سخن گفت.

اما خیلی زود این علاقه به نفرت تبدیل شد و او در سفر تیمش راهی امارات نشد تا ظهر دیروز با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ و پیام محبت آمیزش به استقلال را هم از صفحه اجتماعی خود پاک کند

نکنه قابل توجه جدایی این دروازه بان از تیم هایش در مقاطع مختلف است و گویا عادت این دروازه بان به یک باره رها کردن تیم و همه چیز و در نهایت شکایت است و بس.

مظاهری هم با مسئولان تراکتور خوب تا نکرده و هم با مدیران استقلال به مشکل خورده است و گویا تنها مشکل این دروازه بان هم عدم دریافتی از تیم هایش است که با پیگیری از مدیران استقلال مشخص شد مظاهری فصل قبل در استقلال بالاترین دریافتی یعنی بالای ۸۰ درصد را نسبت به دیگر هم تیمی‌های خود داشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
من نمی دونم اشکال از مظاهری هست یا تیم ها ...اول حاشیه در ذوب آهن بعد تراکتور و حالا استقلال
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
اشکال از سیستم مدیریتی و مدیران ابدوغی هست
آخرین اخبار