تشکیل ۲۲ پرونده برای فروشندگان متخلف تجهیزات پزشکی در فارس

معاون استاندار فارس گفت: از ابتدای امسال ۲۲ پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال برای واحد‌های عرضه کننده تجهیزات پزشکی متخلف در فارس تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: بنا به اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از ابتدای امسال ۲۲ پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال برای واحد‌های عرضه کننده تجهیزات پزشکی متخلف در فارس تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او درباره نظارت بر واحد‌های تولیدکننده گاز‌های صنعتی در استان فارس بیان کرد: هم‌اینک ۱۱ واحد تولیدکننده گاز‌های صنعتی از جمله گاز اکسیژن در استان فعال یا نیمه فعال است که این واحد‌ها به استناد نرخنامه ابلاغی یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از جانب اتحادیه کشوری گاز‌های طبی و صنعتی، ملزم به شارژ انواع سیلندر هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: بر همین اساس بازرسی‌های مستمر از این واحد‌های تولیدکننده گاز‌های صنعتی انجام می‌شود و علاوه بر این در جلسات متعدد با مسئولان واحد تولیدی، بر حسن اجرای نرخنامه ابلاغی تاکید شده و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او با بیان اینکه نرخ گذاری حمل متوفیان به وسیله آمبولانس از سوی شرکت‌های بخش خصوصی بر عهده شهرداری است، گفت: با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که از جانب سازمان صمت صورت گرفته، تاکنون پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۳۲ میلیون و۵۰۰ هزار ریال تنظیم و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار