عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

حضور فرمانده نداجا و جانشین پلیس امنیت ناجا در کمیسیون امنیت مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس محتوای نشست کمیسیون خود را با جانشین پلیس امنیت ناجا و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح محتوای نشست امروز کمیسیون خود گفت: سردار صفری جانشین پلیس امنیت ناجا گزارش مفصلی از رویکرد‌ها و سیاست‌های اساسی این نیرو در مورد اتباع خارجی و مدیریت اتباع خارجی در کشور به ویژه با توجه به تحولات افغانستان ارائه داد.

وی افزود: همچنین درباره برنامه‌های جدی پلیس امنیت ناجا در مقابله با قاچاق به ویژه قاچاق مشروبات الکلی توضیحاتی داده شد.

عباس زاده مشکینی اظهار کرد: برنامه بسیار ویژه‌ای برای برخورد با اراذل و اوباش که امنیت داخلی را با تهدید مواجه می‌کنند، از سوی جانشین پلیس امنیت ناجا مطرح شد. افزون بر این، برنامه دیگر پلیس امنیت ناجا مربوط به قاچاق سلاح‌های جنگی و شکاری بود که تاثیر منفی در امنیت داخلی دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: از راهکار‌هایی برای مدیریت و حفظ امنیت تجمعات قانونی و همچنین آسیب پذیری‌هایی که سر ریز آن در کشور به حوزه مدیریت ناجا می‌ریزد، گزارش داده شد. همچنین اعضا با سردار صفری درباره محدودیت‌ها و چگونگی کمک کمیسیون در تامین امکانات، تدارکات و هزینه‌های رو به تزاید پلیس امنیت مفصل بحث کردند.

وی با اشاره به حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه دیگر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امیر ایرانی گزارشی از پیشرفت‌های نیروی دریایی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به ویژه در اقیانوس هند ارائه داد. اقیانوس هند به عنوان پرترافیک‌ترین اقیانوس دنیا بنا به دلایل ژئواستراتژیک مورد توجه همه کشورهاست و به همان اندازه تهدید‌های بسیاری نیز وجود دارد. در این باره، نقش مقتدر نیروی دریایی ارتش در ایجاد نظم و رفع تهدید‌ها در گزارشی جامع ارائه داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار