اعزام پنج هزار و ۵۵۱ دستگاه ناوگان باری لرستان به بندر امام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پنج هزار و ۵۵۱ دستگاه ناوگان باری این استان از ۱۱ خرداد تا ۱۳ شهریور امسال با هدف حمل کالا‌های اساسی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: اعزام ۹۷ دستگاه از این ناوگان طی روز‌های ۱۲ و ۱۳ شهریورماه صورت گرفت که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان، تلاش جهادی رانندگان، فعالان بخش حمل و نقل کالا و تیم‌های نظارتی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در اعزام ناوگان و تخلیه کالا‌های اساسی شایسته قدردانی است.

وی گفت: در مقطعی از زمان بنا به اقتضای شرایط، ضرورت تسریع در امر تخلیه کالا‌های اساسی و تسهیل در روند رساندن اقلام مورد نیاز و نهاده‌های دامی به دست مصرف‌کنندگان، علاوه بر حضور فعال رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا، ناوگان ملکی این اداره‌کل نیز در سه مرحله نسبت به جابجایی بخشی از کالا‌های مذکور اقدام نمود.

وی اضافه کرد: از زمان اعلام سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای مبنی بر ساماندهی اعزام ناوگان برای مبدا بندر امام خمینی (ره) طی یازدهم خرداد تا سیزدهم شهریور جاری، پنج هزار و ۵۵۱ دستگاه ناوگان باری لرستان به این بندر اعزام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.