اذعان رژیم صهیونیستی به ناتوانی در یافتن اسیران فلسطینی

نیرو‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در یافتن شش اسیر فلسطینی تحت تعقیب هیچ پیشرفتی نداشته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری العهد نوشت: نیرو‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در یافتن شش اسیر فلسطینی تحت تعقیب هیچ پیشرفتی نداشته اند.

این موضوع را شمعون نحمان، رئیس بخش عملیات پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش شبکه کان، او گفت: ما هیچ سرنخی نداریم و در پی یافتن مسئله نامشخصی هستیم. ما همه محور‌ها و گذرگاه‌هایی را که حدس می‌زنیم ممکن است فرار از آن‌ها صورت گرفته باشد، بسته ایم. ده‌ها عملیات انجام داده ایم، اما هیچ پیشرفتی نداشتیم.

این مسئول صهیونیست افزود: برای روشن شدن موضوع باید صبر داشت. این افراد ممکن است به اردن یا غزه رفته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۱۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداوت براین شش نفر دلاور که از زندان صهیونیستهای شکنجه گران سفاکان بی رحم غاصب فرار کردند بر همه ملت فلسطین تکلیف دینی و انسانی و قرآنی است که از این شش نفر فراری مجاهد و از خانواده هاشون محافظت کنید و امنیتشان را برقرار کنید ولی باید عملیات آزاد سازی زندانیان اسیر شده در زندانهای صهیونیستها با شدت و حدت و گستردگی از راه حفر تونلهای مختلف توسط مجاهدین مقاومت اسلامی فلسطین از خارج زندانها به داخل زندانها و یا حمله به زندانها و یا با عملیاتهای کماندویی و یا حملات همه جانبه برنامریزی شده دقیق و هماهگ و مهندسی شده با هر روش ممکن و غیر ممکن ادامه یابد و همه اسیرانتان را فراری و آزادشان کنید از شر صهیونیسهای سفاکان شکنجه گران بی رحمهای بی وجدانهای جانیان جنایتکاران صهیونیستی و این یک تکلف واجب دینی قرآنی انسانی اخلاقی اسلامی برادرانه برعهده همه مجاهدان جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین می باشد .
والسلام وصلوت التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار