استان کرمانشاه یکی از تعاون پذیرترین استان های کشور

یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه عضو تعاونی‌های مختلف هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در شانزدهین جشنواره تعاونی های برتر ملی و افتتاح همزمان ۲۶۸ طرح تعاونی در سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس با حضور وزیر تعاون در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه، گفت: به محض آغاز فرآیند شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی از طریق پیامک، پوستر، بنر و اتاق تعاون و کلیه امکاناتی که در فضای مجازی داشتیم تبلیغات گسترده ای برای جامعه مخاطب صورت گرفت.

او افزود: شرکت های متقاضی و واجد شرایط در سامانه جامع بخش تعاونی ثبت نام کردند و امسال برگزاری جشنواره با استفاده از مدل رقابت المپیادی و الگوی امتیازی انجام شد و از میان ثبت نام کنندگان یک تعاونی به عنوان برتر استانی و هفت تعاونی به عنوان تعاونی شایسته تقدیر استانی حایز بیشترین امتیازات شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه این استان یکی از تعاون پذیرترین استان های کشور است، ادامه داد: یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان عضو تعاونی‌های مختلف هستند.

او بیان داشت: بعضی از تعاونی های کرمانشاه در سطح کشور بی‌نظیر است. مانند بیمارستان بیستون که خدمات خود را به جامعه استانی و همسایگان استان ارایه می‌دهد.

عزیزی تاکید کرد: اگر الگوی تعاون نبود بخش حقوق بگیر جامعه نمی‌توانسستد صاحب مسکن شوند، افراد می توانند با پرداخت وجه در چند سال و به صورت خُرد خُرد صاحب مسکن شوند.

در پایان این نشست با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به مدیران تعاونی های برتر استان کرمانشاه جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

گفتنی است :استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.