بازگشت ستارگان فوتبال به تیم‌های سابق خود

بازیکنانی هستند که بعد از گذشت چندین سال به تیم فوتبال سابق خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت ترانسفر مارکت بازیکنانی را که باشگاه محبوب خود را ترک کردند و بعد از گذشت چند سال به باشگاه و تیم خود بازگشتند، مورد بررسی قرار داد و نام آن ها را در صفحه خود منتشر کرد. در این لیست اسم بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، آنتوان گریزمان، وین رونی و فرناندو تورس به چشم می‌خورد.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو از تاریخ ۲۰۰۳/۰۴ تا ۲۰۰۸/۰۹ در تیم فوتبال منچستر یونایتد حضور داشت و توانست در ۲۹۲ دیداری که برای شیاطین سرخ به میدان رفت ۱۱۸ گل به ثمر برساند. این ستاره پرتغالی ۲۰۲۱/۲۲ به تیم فوتبال منچستر یونایتد بازگشت.

کریستیانو رونالدو

وین رونی 

وین رونی از تاریخ ۲۰۰۲/۰۳ تا ۲۰۰۳/۰۴ در تیم فوتبال اورتون حضور داشت و توانست در ۷۷ بازی برای اورتون ۱۷ گل را به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۷/۱۸ به تیم فوتبال سابق خود بازگشت.

وین رونی 

آنتوان گریزمان

آنتوان گریزمان از تاریخ ۲۰۱۴/۱۵ تا ۲۰۱۸/۱۹ در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید حضور داشت و توانست در ۲۵۷ بازی برای اتلتیکو مادرید ۱۳۳ گل را به ثمر برساند. او در سال ۲۰۲۱/۲۲ به تیم فوتبال سابق خود بازگشت.

آنتوان گریزمان

لئوناردو بونوچی

لئوناردو بونوچی از تاریخ ۲۰۱۰/۱۱ تا ۲۰۱۶/۱۷ در تیم فوتبال یوونتوس حضور داشت و توانست در ۳۱۹ بازی برای یوونتوس ۲۱ گل را به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۸/۱۹ به تیم فوتبال سابق خود بازگشت.

لئوناردو بونوچی

دیدیه دروگبا

دیدیه دروگبا از تاریخ ۲۰۱۰/۱۱ تا ۲۰۱۶/۱۷ در تیم فوتبال چلسی حضور داشت و توانست در ۳۱۹ بازی برای چلسی ۲۱ گل را به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۸/۱۹ به تیم فوتبال سابق خود بازگشت.

دیدیه دروگبا

متس هوملس

متس هوملس از تاریخ ۲۰۰۷/۰۸ تا ۲۰۱۵/۱۶ در تیم فوتبال دورتموند حضور داشت و توانست در ۳۰۹ بازی برای دورتموند ۲۵ گل را به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۹/۲۰ به تیم فوتبال سابق خود بازگشت.

متس هوملس

فرناندو تورس

فرناندو تورس از تاریخ ۲۰۰۰/۰۱ تا ۲۰۰۶/۰۷ در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید حضور داشت و توانست در ۱۹۱ بازی برای اتلتیکو مادرید ۸۳ گل را به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۴/۱۵ به تیم فوتبال سابق خود بازگشت.

فرناندو تورس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار