داناب طرحی برای نجات آب

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد، طرح داناب را طرحی برای افزایش دانایی و معرفت دانش آموزان در مسئله مهم آب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدمهدی جوادیان زاده، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد، هدف از برگزاری طرح داناب را افزایش دانایی و معرفت دانش آموزان در مسئله مهم آب و استفاده صحیح از ابزار‌های پیشرفته در دسترس عنوان کرد و گفت:همه مشکلات بوجود آمده در دنیای امروز در استفاده نادرست از آب و بخصوص منابع آبی، متاسفانه مربوط به بدفهمی بشر در این حوزه است.

جوادیان زاده افزود: بشر امروز، با اینکه ابزار و تکنولوژی پیشرفته‌ای در دست دارد، ولی متاسفانه درک درستی از چگونگی استفاده صحیح از منابع خدادادی زمین و تعریف صحیح توسعه پایدار نداشته و مشکلات عدیده‌ای را بوجود آورده است.

او ادامه داد: امیدواریم با افزایش دانایی دانش آموزان و قرارگرفتن دانایی و توانایی در کنار هم، به مدیریت درست دست پیدا کنیم و مدیریت درست، فقط به مدیریت آب منطقه‌ای برنمی گردد بلکه بخش مهمی از مدیریت، خود جامعه و بخش مهمی از جامعه بحث آموزشی، بهره برداری و احساس مسئولیت اجتماعی است.

جوادیان زاده افزود: امیدواریم اجرای این طرح در افزایش دانایی و توانایی دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند موثر و کارگشا باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه اجرای این طرح در ۴ سال متوالی نشان از همکاری خوب بین همه برگزارکنندگان دارد، عنوان کرد ما باید به جای بحران آب، نجات آب را ببینیم.

محسن موحدی فر تصریح کرد: هرچند که استان ما با مشکلات مهم آبی روبروست، ولی این بحث منطقه‌ای و جهانی است و ارزش آن را دارد که یک هنرستان آب در کشور ایجاد شود و ما آماده هرنوع همکاری برای این موضوع مهم هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.