وزیر کشور:

خوزستان آنقدر ظرفیت دارد که بتواند یک کشور را تامین کند

وحیدی گفت: خوزستان آنقدر ظرفیت دارد که بتواند یک کشور را تامین کند ما باید همه‌ی ظرفیت‌ها را بسیج کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید خوزستان گفت: برای خوزستان سند توسعه و پیشرفت نوشته می‌شود و طبق آن به این استان بودجه تعلق می‌گیرد.

او با بیان اینکه صنایع پایین دستی پتروشیمی بسیار مهم است و باید در کنار صنایع پتروشیمی مادر کار کرد آن شروع شود، افزود:  برنامه‌ی رفع محرومیت‌ها در کشور آغاز شده که در خوزسنان ۱۲۳ شناسایی شده و کار آن شروع خواهد شد.

وحیدی بیان داشت: ظرفیت‌های معنوی استان خوزستان از افتخارات بزرگ این استان است و فرمانداران ما باید همدل و همراه مردم باشد و مدیرانی که در کسانی انتخاب می‌شوند باید مدیران مردمی باشند و مسائل استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی و آب بسیار مهم است . سعی کردیم استاندار‌هایی را انتخاب کنیم که به مشکلات و توانمندی‌های همان استان واقف باشند.

وزیر کشور ادامه داد: دغدغه رئیس جمهور  خوزستان است، حل مشکلات این استان برای مهم است یکپارچگی و یکدستی میان مدیران و مسئولان این استان، است و همه باید یکدست و یکپارچه به هیچ چیز فکر نکنیم جز سربلندی خوزستان.

این مقام مسئول تصریح کرد: خوزستان سرافراز یک تکه مهمی است و اینجا ترکیب‌های بسیار زیبایی از اقوام مختلف عشایر غیور، لر‌ها و عرب‌ها و بختیاری داریم.

او گفت: نسبت به خلیلیان شناخت دارماو مسئولیت‌های مختلفی را در وزارت جهاد کشاورزی داشت و از نظر علمی از اساتید اقتصاد دانشکده تربیت مدرس هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
بله که می تونه اما مگه دزدان میزارند