پروژه فروآلیاژ اسلام آباد غرب در یک قدمی بهره برداری

استاندار کرمانشاه از پیشرفت ٩۵ درصدی پروژه فروآلیاژ سیلیس منیزیم اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در هفتمین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان گفت: این پروژه با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی چینی‌ها و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در شهرک صنعتی مرصاد اسلام آباد غرب قرار دارد.

بازوند با اشاره به اینکه همه مسئولان و کارگزاران باید تلاش کنند تا مشکلات برق این طرح حل شود افزود:حمایت همه جانبه از طرح‌های سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در اولویت برنامه ریزی‌های توسعه‌ای استان برای تحقق شعار سال است.

او با بیان اینکه در سال تولید، پشتیبانی‌هاو مانع‌زدایی‌ها باید با اهتمام جدی و حمایت کامل برای رفع موانع تولید تلاش شود افزود: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کرمانشاه به عنوان دهمین استان به لحاظ شاخص امنیت سرمایه گذاری معرفی شده و این موضوع فرصتی برای جذب سرمایه گذاران با رویکرد افزایش اشتغالزایی است.

بازوند بیان داشت: شرکت برق منطقه‌ای با جدیت برای رفع مشکلات طرح فروآلیاژ سیلیس منیزیم از توان و منابع استان استفاده کند تا بر اساس برنامه زمان بندی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب در مهرماه این پروژه تکمیل شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.