آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز

واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز مازندران در برابر کرونا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مقدم بیگلریان سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: بعلت شرایط خاص کاری این شرکت که جزء دستگاه‌های خدمات رسان بوده و نیروها در ارتباط مستقیم با مردم هستند، واکسیناسیون کارکنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سازمان‌های نظارتی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشورآغاز شده است.

او افزود: ماهیت کاری شرکت گاز استان بسیار متنوع و متفاوت بوده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمامی گروه‌ها شامل کارکنان اداری، امداد و تعمیرات، نیرو‌های کنتورخوان، اجرای طرح‌ها و سایر گروه‌ها تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

بیگلریان گفت:سعی شده همکارانی که بیشترین تماس مستقیم با مردم را دارند، در اولویت قرار گیرند و امید داریم ظرف چند روز پیش رو، واکسیناسیون کارکنان به اتمام برسد که مسلماً این اقدام موجب کنترل هر چه بیشتر بیماری خواهد شد.

او ارائه مطالب آموزشی جهت مقابله صحیح با ویروس کوئید ۱۹، اندازه‌گیری درجه حرارت بدن کارکنان و مراجعین، نصب ضدعفونی کننده در سطح شرکت، نصب برچسب رعایت فاصله اجتماعی، آموزش نیرو‌های خدماتی و ضدعفونی کردن تمام ساختمان‌ها، نظارت ویژه بر رعایت بهداشت در محیط آبدارخانه‌ها را از جمله اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار