زنگی آبادی: ناصری به دلیل مشکلات شخصی از همراهی تیم ملی دوچرخه سواری انصراف داد

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

علی زنگی آبادی، مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انصراف مجید ناصری از همراهی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت در مسابقات جهانی بلژیک اظهار کرد: مجید ناصری به دلیل خستگی از قضاوت در مسابقات دوچرخه سواری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و همچنین مسابقات جهانی پیست جوانان در مصر و برخی کار‌ها و مشکلات شخصی اش به ما اعلام کرد که نمی‌تواند در این مسابقات تیم ملی را همراهی کند. حسین ناطقی و ادگار شمعونیان ۲ مربی دوچرخه سواری کشورمان تیم را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

او در خصوص پیش بینی‌اش از نتایج دوچرخه سواران در مسابقات جهانی بلژیک گفت: ما انتظار کسب نتایج خوبی را از دوچرخه سواران نداریم و به خاطر کسب امتیازات برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک در این مسابقات شرکت می‌کنیم. ما مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و امیدوارم در آن مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم. دوشنبه هفته آینده به سفارت بلژیک می‌رویم و مشکلی بابت صدور روادید نداریم.

او ادامه داد: ما زمانی دغدغه داشتن پیست سرپوشیده چوبی را داشتیم، اما حالا دغدغه دوچرخه و لاستیک را داریم و متاسفانه مثل سال‌های گذشته دوچرخه سواری کشورمان شرایط خوبی ندارد و مدتی زمان خواهد برد تا به شرایط گذشته خود بازگردیم. ما حتی نباید در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین نیز انتظار کسب مدال از دوچرخه سواری داشته باشیم. امیدوارم با اعزام بیشتر دوچرخه سواران به مسابقات بین المللی به شرایط سال‌های خوبمان برگردیم.

زنگی آبادی درباره اعزام نشدن سه دوچرخه سوار پیست و مربی ‌آن‌ها به مسابقات بین المللی اوکراین گفت: این افراد به صورت شخصی دعوت نامه‌ای را از این مسابقات دریافت کرده بودند و در ابتدا گفتند که می‌خواهند با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شوند و در ادامه به فدراسیون مراجعه کردند و فدراسیون نیز به آن‌ها اعلام کرد که نفری پنج میلیون تومان به آن‌ها بابت اعزام به این مسابقات خواهد پرداخت، اما مثل اینکه یکی از این دوچرخه سواران در تمرینات از ناحیه دست آسیب دیده بود و تیمشان ۲ نفره شده بود و در خصوص علت دقیق اعزام نشدن آن‌ها به این مسابقات اطلاعی ندارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار