حماس شهادت جوان فلسطینی را تبریک گفت

جنبش حماس در بیانیه‌ای شهادت حازم جولانی، جوان فلسطینی را که در درگیری با نظامیان صهیونیستی با ضرب گلوله به شهادت رسید، به آحاد مردم فلسطین تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شمس نیوز، درپی شهادت شهید قهرمان حازم جولانی، یک جوان فلسطینی در ایست بازرسی «باب المسجد» در قدس اشغالی بر اثر اصابت گلوله اشغالگران صهیونیستی از بیم عملیات با سلاح  سرد، جنبش حماس در بیانیه‌ای شهادت این جوان را تبریک گفت.

حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «درود بر آحاد مردم فلسطین که امروز در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه علیه اشغالگران صهیونیست قیام کردند و با اسرای قهرمان در برابر زندانبانان صهیونیستی متحد شدند.»

در بیانیه حماس آمده است: «ما همچنین به زندانیان قهرمان در زندان‌های اشغالی به‌خاطر استواری، مقاومت  و خونسردی خود در برابر وحشیگری‌های صهیونیست‌ها افتخار می‌کنیم و تبریک می‌گوییم.»

در انتهای این بیانیه حماس از آحاد مردم خواست تا مبارزه با نظامیان رژیم صهیونیستی در همه مناطق درگیری و تماس با دشمن صهیونیستی ادامه دهند و از اسرای قهرمان آزاد شده در عملیات تونل آزادی حفاظت کامل کنند.

رسانه‌های عبری روز دوشنبه اعلام کردند که ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند. بعد از موفقیت این عملیات شجاعانه، درگیری میان نظامیان صهیونیست و مردم فلسطین در اراضی اشغالی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار