رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

فراخوان مقاله به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ عزیزیان از فراخوان دریافت مقاله به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین عزیزیان رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام ، گفت: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و به منظور شناسایی توانمندی‌ها و استفاده از قابلیت‌های علمی پژوهشگران در راستای مدیریت دانش پلیس و تحقق رویکرد پلیس دانش محور و ترغیب آنان به امر تحقیق و پژوهش مرتبط با وظایف ناجا، از کارکنان انتظامی استان ایلام و دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند دعوت به همکاری می‌شود.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند، در حوزه‌های مختلف (آسیب‌های اجتماعی در سطح استان ایلام، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، نظم و امنیت، گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، نقش زنان در ادبیات جنگ تحمیلی، بررسی فرهنگی موزه‌های دفاع مقدس در شهر ایلام) شروع به فعالیت کنند.

او مطرح کرد: متقاضیان ، مقالات علمی خود را از طریق سامانه سیناوب (پس از ثبت نام در سامانه) به آدرس ilam.jrl.police.ir فصلنامه دانش انتظامی ایلام ارسال نمایند تا پس از تایید و طی مراحل داوری، ویراستاری و صفحه آرایی در شماره‌های آتی نشریه به چاپ برسند.

او مطرح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۱۲۳۵-۰۸۴ تماس و یا به صورت حضوری به آدرس: ایلام، بلوار شهید بهشتی، نبش چهار راه بهزیستی، ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام، دفتر تحقیقات کاربردی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.