لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

با لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، فعالیت ادارات به روال عادی بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آقازاده استاندار مرکزی در جلسه مدیریت کرونای استان مرکزی گفت: برنامه دورکاری کارکنان دستگاه اجرایی استان مرکزی لغو است و همه باید طبق معمول سرکار حاضر شوند.

آقازاده افزود: تنها کارکنانی که دارای بیماری صعب العلاج هستند می‌توانند با نظر کمیته تخصصی و با هماهنگی مدیر مربوطه از دور کاری استفاده کنند.

او اضافه کرد: کارمندانی که گروه سنی آن‌ها برای واکسیناسیون اعلام شده، اما هنوز واکسن نزده‌اند باید هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند در غیر این صورت حضور نیافتن در محل کار برایشان غیبت محسوب خواهد شد.

استاندار مرکزی بیان کرد: ساعت کار بانک‌ها از فردا هفت و نیم صبح تا ۱۴ عصر خواهد بود و برخی بانک‌ها نظیر بانک رفاه که با حجم مراجعه بالای بازنشستگان مواجه هستند ۲ شیفته در محل کار خود باید حاضر شوند.

جمالیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: بنا بر تصمیم گیری ستاد مدیریت بیماری کرونای استان مرکزی تالار‌ها و رستوران‌ها نیز که تا هفته گذشته تنها به صورت بیرون بر فعالیت می‌کردند می‌توانند از این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز فعالیت خود را ادامه دهند.

جمالیان افزود: طلاب و دانشجویان می‌توانند برای دریافت واکسن در سایت ثبت نام کنند و در روستا‌ها نیز افراد بالای ۱۸ سال هم می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.