پورابراهیمی:

فروش نفت خام کشور در بورسِ انرژی عملیاتی شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره لزوم فروش نفت خام کشور در بورسِ انرژی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش‌های کمیسیون اقتصادی درباره رمز ارز چندین ماه است که در تریبون مجلس اعلام شده، ولی قرائت نشده است. گزارشات دیگری در ردیف اول قرار می‌گیرند و هر هفته این امر تکرار می‌شود.

پور ابراهیمی با بیان اینکه موضوع دیگر درباره شرایط کشور است خاطر نشان کرد: زمان به سرعت سپری می‌شود و درخواست ما از دولت این است که شرایطی که در بحث درآمد‌های نفتی مطرح کرده بودیم و بازگشت به شرایط قبلی علیرغم وجود تحریم ها را اهتمام ورزد.   درخواست ما از همه همکاران، دولت و رئیس جمهور توقف بورس نفت و بورس انرژی برای عرصه نفت خام  و سایر محصولاتی که در آنجا قابلیت عرضه دارند است. الان توقف این مسائل استمرار دارد.  

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای وزیر نفت اولین اقدام شما باید گشایش در عرصه نفت خام در کشور باشد تا انحصار از وزارت نفت و ساختار سنتی آن رها شود. این موضوع باید پیگیری شود.  

پور ابراهیمی افزود: این موضوع را در دستور کار کمیسیون قرار می‌دهیم تا فروش نفت خام کشور با رویکرد تخصصی و از طریق بورس انرژی عملیاتی شود، چرا که این امکان وجود دارد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار