مومنی: تیم فوتبال استقلال توانایی شکست دادن الهلال را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار استقلال و الهلال توضیحاتی را بیان کرد.

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار فردا شب استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای برنده شدن دی دیدار فردا شب، نا امید نیستیم، اما زیاد به تیم امید نداریم. در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. کسی نمی‌تواند اتفاقات فوتبال را پیش بینی کند. استقلال می‌تواند الهلال را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. الهلال بازیکنان گران قیمت و خوبی دارد که می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. این تیم مربی بزرگی در اختیار دارد، ژاردیم در موناکو مربیگری کرده و شناخته شده است. بازی سختی در پیش داریم، اما امیدوارم در نهایت بتوانیم برنده شویم. ان شاالله فردا، هواداران استقلال خوشحال‌ترین افراد باشند. پتانسیل این تیم بالا است و می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد.

او در خصوص اضافه شدن گابریل پین به کادر فنی استقلال پوشان و اینکه می‌تواند در دیدار فردا شب کمک حال این تیم باشد اظهار کرد: او نمی‌تواند تغییراتی به وجود بیاورد. پین می‌تواند ذهن بازیکنان استقلال را از حواشی دور کند. زمان می‌برد تا تفکرات پین بر استقلال چیره شود. او می‌تواند در آینده به استقلال کمک شایانی کند، اما در مقطع فعلی، نمی‌تواند کاری انجام دهد. دانش فنی او بالا است و می‌تواند به فوتبالمان کمک برساند.

مومنی در مورد اینکه اگر آبی پوشان از سد الهلال بگذرند، می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا بیندیشند یا خیر گفت: این اتفاق را می‌توانیم برای استقلال تصور کنیم. باید مرحله به مرحله پیش برویم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. اگر بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم، شایستگی استقلال بیشتر می‌شود و می‌تواند به فینال هم فکر کند. استقلال می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار