تلاش آمریکا برای تخریب چهره‌های فعال در عرصه مبارزه با تروریسم عراق

به گفته مسئول یک جنبش حقوق بشری، آمریکا در تلاش است چهره‌های فعال در عرصه مبارزه با تروریسم را در آستانه انتخابات پارلمانی عراق، تخریب کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری المعلومه، یک جنبش حقوق بشری در عراق با اشاره به ترس و نگرانی آمریکا از پیروزی و حضور نمایندگان این جنبش در پارلمان عراق، گفت: واشنگتن قلم‌هایی (رسانه هایی) را برای تخریب چهره ما اجیر کرده است.

حسین علی الکرعاوی عضو این جنبش حقوق بشری دیروز شنبه آمریکا را به تلاش برای جذب شبکه‌های رسانه‌ای و اجتماعی برای مخدوش کردن نقش پیشرو و راهبری جنبش در مبارزه با تروریسم متهم کرد.

الکرعاوی در گفتگو با المعلومه گفت: برخی کشور‌های غربی در پسِ تریبون‌های شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری اجیرشده و مزدور قرار دارند و از آنان حمایت (مالی) بی سابقه‌ای می‌کنند تا اعتبار و وجهه جنبش حقوق بشری را که با تروریسم مبارزه می‌کند، هدف قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد هر چه به زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق نزدیک می‌شویم فعالیت‌های هدفمند و مستمر این شبکه‌ها (رسانه‌ای و اجتماعی) برای تضعیف جنبش حقوق بشری شدت می‌یابد، چون این جنبش در برابر اشغالگری آمریکا ایستاده است. الکرعاوی درباره پیامد‌های قربانیان شبکه‌های رسانه‌ای و قلم‌های مزدور آمریکایی هشدار داد.

حسین علی الکرعاوی در ادامه گفت: بنیانگذاران سازمان الحشد الشعبی و حامیان آن همواره هدف این رسانه‌های وابسته به غرب قرار دارند و انجام حملات تروریستی و صهیونیستی در روز‌های آینده را منتفی نمی‌دانیم.

الکرعاوی همچنین از پیروزی و حضور نمایندگان جنبش حقوق بشری در پارلمان عراق نگران و هراسان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار