۱۰ هیات ورزشی برتر استان اردبیل تجلیل می‌شوند

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تجلیل ۱۰ هیات برتر استان اردبیل در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تجلیل ۱۰ هیات ورزشی برتر استان اردبیل در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: با توجه به رتبه بندی هیات‌های ورزشی استان از طرف فدراسیون‌های ورزشی و با شرایط رتبه بندی امتیاز ملی و استانی، ۱۰ هیاتی که برتر انتخاب شدند در هفته تربیت بدنی و ورزش تجلیل خواهند شد.

او با اشاره به تلاش شبانه روزی روسا و اعضای هیات رئیسه هیات‌های ورزشی استان‌ها افزود: در سال ۹۹ بیش از ۷۰ درصد هیات‌های ورزشی استان در رتبه بندی و ارزیابی فدراسیون‌ها نسبت به سال‌های گذشته روند رو به رشدی را داشته اند و همراه و هم پا با اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل برای توسعه و ارتقاء ورزش استان تلاش کردند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل ادامه داد: قدردانی و تجلیل از هیات‌های برتر قطعا درایجاد انگیزه برای پیشرفت روز به روز هیات‌های ورزشی استان موثر خواهد بود.

انوشیروانی تصریح کرد: لازم است هیات‌های ورزشی در سراسر استان با تمام توان و قوا در جهت پیشبرد اهداف هیات‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از هیات‌های موفق و برتر حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.